sâmbătă, 1 iunie 2013

1 IUNIE

   M-am tot gândit la titlul postării de azi . Cred că aşa e cel mai bine . Fiindcă pentru toţi şi pentru fiecare această dată este simbolul copilăriei  , este simbolul primei etape a vieţii . Findcă indiferent de vârsta ce o avem  , toţi am fost copii . Toţi ne-am bucurat de faptul că a venit vacanţa , că ne-am întristat  atunci când am fost certaţi sau că am luat o notă rea . Fiecare a avut parte de o copilărie , poate nu totdeauna fericită  , dar  am ştiut să ne trăim clipa , să ne jucăm , să nu avem grija ce se va întâmpla mâine. Atunci aşteptam să ajungem " mari "  . Acum tânjim după acele clipe  , clipe ce nu se mai întorc . Azi nu a fost program , dar ieri le-am spus că pot veni să vadă un film dacă vor . M-am înseninat când am văzut că biblioteca a fost neâncăpătoare , că feţele lor radiau de bucurie  când au văzut că pe mese îi aşteptau bomboane şi câte un pahar de suc . Mi-am dat seama că pe ei nu îi interesează problemele oamenilor mari , ei se bucură de prezent clipă cu clipă. 
   De aceasta am ales ca pe facebook să fie şi ziua neoficială a bibliotecii  . Fiindcă toţi am fost copii , iar în momentul când avem familii tot copiii sunt prioritatea . 

   Tot în folosul copiilor este în derulare proiectul OLIMPIADA DE CITIT , proiect care a avut un demaraj mai greu , dar am ajuns la ceea de a treia carte împrumutată de fiecare copil . Iniţial am dorit să fie câte două lecturi pe săptămână , dar ţinând cont că nu au exerciţiul cititului , am considerat să citească doar o lectură pe săptămână pentru a-şi deprinde această îndeletnicire . S-au înscris aproape 40 de copii , dar din păcate am şi trei abandonări .
Şi pentru toţi copiii din lume şi pentru copiii din noi , urez din suflet un 
LA MULŢI ANI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu